Pytania / FAQ

 

SKLEP:

 

Czy zakupiony sprzęt objęty jest gwarancją?

Tak, każdy używany sprzęt kupiony od nas objęty jest gwarancją:

Laptopy - 12 miesięcy,

Komputery stacjonarne - 12 miesięcy,

Monitory - 12 miesięcy,

Telefony - 3 miesiące,

Tablety  - 3 miesiące.

Sprzęt nowy, np. akcesoria komputerowe objęty jest gwarancją producenta i wynosi najczęściej 24-36 miesięcy.

 

Jakie są formy dostawy i ile kosztują?

Paczkomaty                                                                   10,50 zł

Kurier Inpost                                                                 12,50 zł

Odbiór osobisty (Warszawa - Włochy)                               0,00 zł

 

Kiedy wysyłany jest towar?

Kupiony towar wysyłamy maksymalnie 48h po dokonaniu zakupu. Najczęściej jednak, następuje to w ciągu 24h od momentu zakupu.

 

Jak można zapłacić za dokonane zakupy?

Oferujemy następujące metody płatności: Przelewy24 (przelew internetowy, BLIK), PayU, pobranie oraz gotówka w sklepie stacjonarnym.

 

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, do każdego zakupu dołączamy Fakturę VAT 23% lub paragon.

 

Czy mogę kupić wybrany komputer w innej konfiguracji sprzętowej niż jest na stronie?

Tak, na życzenie klienta możemy wprowadzić zmiany w konfiguracji sprzętowej danego egzemplarza, obejmujące pojemność dysku lub rozmiar pamięci RAM. W takim przypadku należy skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia szczegółów.

 

Czy zakupiony towar posiada ślady użytkowania?

Używany sprzęt klasyfikujemy wg. ogólnie przyjętych standardów. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy sprzedawany przez nas egzemplarz został dokładnie opisany i sfotografowany. Więcej o klasach sprzętu, z konkretnymi przykładami – TUTAJ.

 

Czy laptopy posiadają system operacyjny?

Każdy laptop sprzedawany u nas posiada zainstalowany system Windows 10 Professional.

 

Czy zakupiony towar posiada zainstalowane oprogramowanie np. biurowe, antywirusowe, itp.?

Komputery zawierają wyłącznie system operacyjny Windows 10 Professional. Istnieje możliwość instalacji wybranych aplikacji i jeśli nie są one darmowe wiąże się to z dodatkową opłatą.

 

Czy można zwrócić towar kupiony przez Internet?

Tak, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, jest możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

 

Czy można zwrócić towar kupiony przez Internet na firmę?

Zgodnie z nowelizacją przepisów dotyczących praw ochrony konsumenta (od stycznia 2021), w niektórych przypadkach zakup na firmę jest traktowany jako zakup konsumencki i jest objęty prawem zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Ze względu na złożoność przepisu, każdy zwrot analizowany jest przez nas w sposób indywidualny, w oparciu o status prawny nabywcy.

 

Czy można zwrócić towar kupiony w sklepie stacjonarnym?

Nie ma możliwości zwrotu towaru kupionego w sklepie stacjonarnym bez podania przyczyny. Oczywiście, jeśli sprzęt posiada wadę lub zepsuje się, zwrot jest akceptowany.

 

Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu konsumenckiego (zwrot bez podania przyczyny)?

Zgodnie z Art. 12 ust. 1 pkt 10 ustawy konsumenckiej, w przypadku zwrotu bez podania przyczyny, koszt odesłania zwracanego towaru spoczywa na kliencie.

 

Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu gwarancyjnego?

W przypadku wystąpienia ukrytej wady lub usterki kupionego sprzętu, wszelkie koszty transportu w celu naprawy/zwrotu ponosi firma Mr Pecet.

 

Czy mogę sprzedać swój używany komputer lub zostawić go w rozliczeniu za zakup?

Nie prowadzimy skupu sprzętu od osób indywidualnych, więc transakcje te nie są możliwe.

 

SERWIS:

 

Ile kosztuje diagnoza usterki?

Diagnoza usterki wykonywana jest nieodpłatnie.

 

Czy naprawiamy laptopy i komputery stacjonarne?

Tak, nasz serwis zajmuje się naprawą laptopów oraz komputerów stacjonarnych. Ogólny cennik znajdą Państwo TUTAJ.

 

Czy naprawiamy telefony komórkowe i tablety?

Niestety nie zajmujemy się naprawą telefonów komórkowych, tabletów i innych urządzeń elektronicznych.

 

Ile kosztuje naprawa usterki nieujętej w cenniku?

W celu ustalenia dokładnego kosztu naprawy zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

 

Czy możliwa jest wysyłka posiadanego laptopa (kupionego gdzie indziej) do serwisu Mr Pecet?

Tak, jednak przed wysyłką proszę skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów.

 

Czy podczas naprawy laptopa istnieje ryzyko utraty danych?

W zależności od rodzaju usterki, może zaistnieć potrzeba ponownej instalacji systemu operacyjnego i całkowitej utraty posiadanych danych. Zanim dokonamy takiej operacji, zawsze kontaktujemy się z klientem w celu ustalenia szczegółów i uzyskania zgody na taką czynność. 

 

Jaki jest czas naprawy usterki?

W zależności od złożoności usterki oraz potrzeby zamawiania części zamiennych, proces naprawy wynosi od kilku godzin do kilku dni. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i informujemy klienta o szacowanym czasie naprawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl